1.3.10

The Tregging



Jahaaaa ik heb er ook éééénnn!!!!
Ik heb er wel eentje die heel erg kapot is! I Love it! Ja jullie zullen wel denken "ze zegt wel vaak I Love it hoor!" Ja ik zeg het alleen maar als ik het echt meen! Dus nu weer, het is de mode op dit moment en het zit net iets lekkerder dan een gewone jeans! Het ziet er super leuk uit maar ik vind dat een tregging alleen gecombineerd kan worden met iets langs erover, bijvoorbeeld een leuke blouse of een lang shirt. Mijn Tregging heb ik bij Pieces gekocht voor 20 euro, er is veel keuze uit verschillende kleuren en modellen!

Tregging: Pieces
Blouse: New Look
Belt: H&M
Sunglasses: Primark

X. B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic