30.12.09

Fifi Lapin the most glamorous


Fifi Lapin kwam ik tegen op een andere geweldige blog! Het is een bekend en goedgeklede konijn uit Londen! Ze draagt alleen maar dure designer kleding van chanel, marc jacobs tot matthew williamson! Ik vond het een super idee om dit te laten zien aan jullie! Ik heb het al helemaal ingewijd door er een afbeelding van op mijn bureaubladachtergrond te zetten! vind het zo een super leuk concept! Ze verkopen er tshirts van en je kunt er zelfs fotos van kopen op internet.. Tekeningen zijn ook heel leuk! Ik kom steeds meer leuke dingen tegen op andere blogs en die wil ik jullie dan ook hel graag laten zien! Ben benieuwd of ik de enige ben die dit voor het eerst ziet of dat ik als laatste aankom met een leuk konijn! Je kunt de tshirtjes bestellen op asos.com en op topshop.com en eventueel ook nog op andere websites die je dan gewoon via google vindt!:D
I Hope you like it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic