5.12.09

New Year Look?

Jullie beginnen je nu al af te vragen hoe je er uit gaat zien tijdens het geweldige feest waar iedereen blij en gelukkig MOET zijn gaat dragen!?
Ik weet het al hoor! vooral qua make-up heb ik eindelijk de oplossing gevonden om mezelf niet compleet te veranderen maar toch wel een beetje op te maken naar het glinsterende en knallende feest van het jaar!
Smokey eyes? Yes! Dat ga ik met mijn ogen doen! Qua kleding wil ik dit jaar geen jurk dragen want daar heb ik eigenlijk totaal geen zin in! Na 2 uur lopen ben je het al beu omdat je voeten zo een pijn doen van de te hoge high heels! Je irriteert je je aan je panty's waar je op moet letten zodat ze niet gaan ladderen of scheuren, en je jurk of die wel lang genoeg is! Al die problemen voor zo een avond! Mijn ingesteldheid is: dat ik op die avond mijn prins toch niet tegenkom op het witte paard en dat ik net zo goed in een jeansbroek kan gaan! Daarom heb ik de oplossing vcor mezelf gevonden! Ik ga gewoon voor een mooie zwarte skinny, leuke zwarte oversized blouse met mijn moschino riem en ik maak het volledig af met mijn zwarte colbert jas! Dit zeg ik nu natuurlijk maar wie weet kom ik dan toch weer de leukste outfit van heel belgie en omstreken tegen! Ik zal je wat foto's laten zien van de mooie make up die ik dan graag wil gaan dragen! Natuurlijk black nails kunnen daarbij niet ontbreken! en NEE ik ben geen gothic!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic