1.12.09

Are my dreams coming true?

Ja het is toch waar! Nu ik mijn studie sinds maandag 30 november is gestopt (ik had er geen zin meer in en mijn punten vielen tegen) begint de chaos te komen. Mijn geweldige kot opzeggen, werk zoeken, school opzeggen, boeken verkopen etc.... Het is allemaal even een omkeer van mijn leven maar nu ben ik eindelijk klaar om mijn dromen waar te maken! Vandaag ben ik met Kristin naar Breda gereden om mijn cv en sollicitatiebrief rond te delen in de winkels die me erg aanspreken, zo kan ik ervaring opdoen in de modebranch. Ook ben ik aan het rondkijken voor een paar opleidingen die ik tijdens dit half jaar kan gaan volgen om toch maar mijn hersens blijvend te laten werken. Ik ben er op dit moment heel enthousiast over maar makkelijk is het niet! Zeker van mijn keuze ben ik wel, Gelukkig! Als alles op een rijtje staat zal dit wel in orde komen, ik hou wel een beetje van avontuur misschien daarom de angst om het eindpunt niet te halen? Ik weet het ook allemaal niet, zolang het zo goed blijft gaan als nu dan ben ik nog tevreden! Mja nu denken jullie waarom zet ze dit op een blog? Naja ik vond het wel interessant dat jullie beginnen te merken dat mode toch wel mijn hobby, droom, carriƩre, leven is! Get it?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic