9.12.09

My Favourite Jacket!


Mijn inspiratie is op het moment echt minimum! Maar ik heb weer eens iets gevonden waar ik over kan gaan dromen!
Het is een wit colbertjasje! Het enige wat ik er aan wil veranderen is dat de schouders heel raar naar boven steken... Misschien dat het te maken heeft met het te dunne modellenlichaam die het jasje niet kan opvullen! Wat ik wel kan hoor! (zit nu te denken bij deze opmerking dat ik mezelf heel vaak belachelijk maak)
Deze foto is backstage gemaakt bij een fashionshow van ... Dont know! Wie dit weet mag dit zeker eventjes melden want ik zou het echt graag willen weten!
Mijn liefde voor colbertjasjes is echt groot! ik hou van alle kleding maar als ik moest kiezen dan zou ik voor het colbertjasje gaan! Maarja everyone has a favorit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic