26.11.09

Jimmy Choo for H&M


Jimmy Choo voor H&M??


JA je hoort het goed! De urenlange rijen hebben mij niet tot de wondere wereld van Jimmy Choo geleid! De collectie was fantastisch, het is toch ieders meisjes droom om eens iets van Jimmy Choo te mogen dragen! Het is hetzelfde als een boer met nieuwe klompen!

Ookal ben ik toch wel blij dat ik niet in de rij ben gaan staan, zelfs het onlineshoppen was heel snel uitverkocht! Jammer genoeg zal ik me zelf een originele Jimmy Choo not by H&M moeten aanschaffen en dan kan ik nog maaanden sparen of met andere woorden jaren omdat mijn spaargedrag heel slecht is!

Next Time Better!
Kisss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic