26.11.09

Welkom op mijn blog!

Mijn blog word nu eens echt werkelijkheid!

Een hele nieuwe ervaring voor mij en denkik ook voor jullie om een blog over iemand te lezen die je wel of niet kent! Na veel nagedacht te hebben en gepiekerd heb ik het dan toch eens overwogen om een blog te openen. Zelf als blogverslaafde wilde ik ook eens mijn ervaringen met mode delen en met andere modeverslaafde! Nee ik ben niet uniek of one of a kind! maar ik vind het toch wel leuk om mezelf eens te uiten via een blog en mijn eigen smaak te creƫren en te delen met anderen! Ik zal me ondertussen eventjes voorstellen voordat ik dit vergeet! Mijn naam is dus Birgitte -yes that's my name!- en ben dus namelijk al 20 jaar oud! Ik ben geboren in de geweldige stad Breda en heb inmiddels al 20 jaar gewoont in 2 boeren dorpen '' Meerle en Zundert'' ondertussen ben ik half-half verhuist naar antwerpen en geniet van het geweldige leven daar! In het begin heel moeilijk om mee om te gaan om van tussen de koeien naar het geweldige drukke stadsleven te gaan. Het leuke om van een dorp naar een stad te verhuizen is om de geweldige ervaringen van mode hier mee te maken, alles kan en mag! Het nadeel is dat je niet meer zo speciaal bent en je voelt je na een tijdje iets te gewoontjes , tijd om eens gek te doen en al je dromen waar te maken, zo denk ik dan maar weer eens! In ieder geval zoals jullie al merken is dat deze blog vooral over mijn leven en mode gaat, mode is iets waar ik mezelf mee kan uitdrukken en mezelf goed bij kan voelen! Kleding kopen is voor mij een verslaving 'shopaholic from day to day! Ik ga mezelf volledig in deze blog gooien en hopelijk lezen jullie met plezier verder!

Groetjes xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic