26.11.09

My Favorit models!



Natasha Poly!
One of my favorits on this moment!
Ze staat vooral bekend om de geweldige reclame van Gucci by Gucci!
Zelf ben ik een geweldige fan van Fashion tv -ja zooo verslaafd ben ik dus- daar heb ik onze geweldige Natasha Poly ook leren kennen! Liefde op het eerste gezicht, Liefde voor haar stijl, klasse en karakter! Thats how I wanna be! Zo dun zal ik nooit worden (lach ik nu in mezelf).
Natasha is geboren in Rusland op 12 Juni 1985!
Meer kan ik er niet over zeggen, het enige wat ik er over kan zeggen I love watching here on the runway, streets, backstage, ...

Als ik haar moet omschrijven in 1 woord dan zal ik zeker het woord LOVE gebruiken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic