26.11.09

My Hairstyle

Mijn haarstijl... heeel belangrijk maar volgens mij bij alle vrouwen wel! Naja ik heb mijn eigen stijltjes wel een beetje en dat zijn dan ook mijn favoriete waar ik heel vaak mee gespot word! Niet alle kapsels staan me dus deze vind ik dan uber leuk bij mij passen en bij mijn stijl en karakter! Af en toe een beetje wild tot heel netjes...



Gewoon een simpele gestijlde look, lekker vlot en naar achter gestoken in een zij-meet naar achter en vastgezet met een speldje naar achter. Heerlijk toch!




Mijn nieuwe favoriet sinds Barcelona! Te grote muts die mijn bad hair day verbergd! Makkelijk en toch leuk door de dag komen, dit is de aanrader! Must have of the winter!



Laats maar natuurlijk niet minst! Het is eigenlijk wel 1 van mijn favorieten uit deze top 3! een vlotte inrol! Meer kan ik er niet overzeggen! I Love It!




Ik heb natuurlijk nog wel wat leuke kapseltjes die ik bij mezelf het beste vind passen maar daar vind ik nu niet de gepaste en geschikte foto's voor! maarja zoals ik zelf denk, een blog is er voor het leven en je leven is er voor een blog! Duss wees niet bang, je zult het allemaal nog wel tegenkomen op mijn foto's die te bezichtigen zijn op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic