11.2.10

Color On You're Nails!



Nagellak bestaat er in alle kleuren maar of deze kleuren dan ook goed zijn weet je natuurlijk zo niet! Dus ik zal jullie eventjes uitleggen welke kleuren helemaal "hot" zijn voor deze zomer 2010!
French manicure blijft helemaal in!, het ziet er netjes en verzorgd uit maar een leuk kleurtje op je nagels is ook altijd leuk!
De meeste kleuren die in blijven zijn zwart en jungle red! "Mijn Favo-colors!"
Ook de nieuwe kleuren voor deze zomer zijn de ofwel te felle kleuren of de natuur tintjes!

Mijn kleurtje die ik al eventjes op het oog heb is de Chanel 505 particuliere! Elk jaar word er een must color gekozen door alle mode goeroes en ieder jaar komt er wel een kleur van Chanel op de nummer 1!! Oook dit jaar is er weer een kleur van Chanel gekozen en jawel, het is de kleur geworden die IK "Birgitte!" op het oog had! Ben ik dan zo een mode goeroe??? Het zal wel puur toeval zijn maar natuurlijk altijd leuk om zo weer eens beloond te worden door de geweldige kleur te kiezen van Chanel! Tijd om zo een mooi nagellak kleurtje aan te schaffen! Het enige jammere vind ik dat de flesjes tegen de 30 euro aankomen te liggen qua prijs! "Hier kan ik er dus 6 van kopen bij de H&M, en allemaal verschillende!!!" Naja het mag er wel eens bij hoor! OF natuurlijk leuk om als kleinigheidje te krijgen van vriendinnen?? "Nee hoor, gewoon een hint!"

Mijn enige hint voor deze zomer is: Doe eeens gek meiden! Schaam je niet om met geel, groene, blauwe, oranje, rode, roze of zwarte nagels over straat te lopen! Kleur is wat de zomer roept!
Kusss x B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic