11.2.10

My Outfit ... Summertime Antwerp 2009

IK vind het dus super leuk om men outfits eigenlijk met jullie te delen! Omdat ik nu geen recente foto heb van mijn outfits zet ik er nu eventjes eentje op van vorig jaar! Deze outfit draag ik nog steeds want vind het tijdloos en ziet er nog steeds leuk uit! "Jaaaa, ik draag veeeel zwart! I Love Black!" Vanaf volgende week komen er foto's op te staan van straatmode en mijn eigen kleding stijl en "trommelgeluid" ook van vriendinnen van mij die er altijd leuk uitzien! "Complimentjesss!!!"
"Whoehoew!" Ik vind het idee een beetje raar dat ik me zo openstel voor jullie maar vind het ook wel leuk om te delen waar al mijn kleding vandaan komt! Hopelijk slaat dit onderdeel aan want hiervoor had ik eigenlijk een blog gemaakt! "I Love Fixing My Blog When I Have Time!"

Here I Go!



Deze foto heeft Charlotte gemaakt! We genoten altijd voor mijn kamer in Antwerpen-Zuid van de zon die voor op straat scheen! Lekker genieten van de Lovely Antwerp Boys! "Yes, Ik mis die tijden Char.L.Q.!"

Sjaal: H&M
Legging: H&M
Colbert: Zara
Tshirt: New Look
Zonnenbril: Barcelona
Schoenen: Sacha

1 opmerking:

  1. Looking good babyyyy !
    Binnekort gaan k der ook eens verder werk van maken van mennen blog ! :D Love youuu

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic