23.2.10

My sunglasses!

I Love it!
Zonnebrillen zijn mijn grootste verslaving als het op mode neerkomt!
Ze sneuvelen wel heel snel of ik raak ze kwijt! Maarja daar kun je niet veel aan doen, dus probeer ik mijn voorraad steeds eens bij te vullen.
Hoe grote hoe beter, alle zonnebrillen die de helft van mijn gezicht bedekken vind ik fantastisch! Het is opvallend en het is mode op dit moment! Bigger is better!
Ik heb voor jullie een onduidelijke foto van al mijn zonnenbrillen "die ik kon vinden op dit moment!"
Mijn laatste aankoop waren 2 zonnebrillen en deze zijn dan nog het zelfde model maar dan een andere kleur! Ik vind ze echt super leuk en stoer!
Linksonderop zie je de roze, en dan 3de rij rechts zie je de blauwe!
Deze heb ik gekocht bij de Primark voor 1,5 euro per stuk!



Xx B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic