10.2.10

The Summer Must have 2010!!



De zomer komt er weer aaan! Heb er weer eens veel zin in om met je leuke zomerse kleding over straat te lopen! Op vakantie gaan is dan ook de enige reden omdat je bruin moet worden! (niet altijd maar dat is wel de hoofdoorzaak!:D)
Er zijn ook weer bepaalde kledingstukken of accesoires die dan helemaal bij het zomerse weer horen en die MOET je dan ook hebben als echte fashionista!
IK zal ze voor jullie allemaal eventjes op een rijtje zetten en dan weet je zeker dat je helemaal de goede kant op gaat deze zomer!


Number 1:
Colbert jas!

Number 2:
Een trendcoatch valt ook niet te missen in je kledingkast! Liefst in zandkleuren of natuurlijke tinten!

Number 3:
Badpak! Heerlijk ik vind het prachtig als je het lichaam er voor bestemd is! Dus deze must have is niet voor iedereen weggelegt!


Number 4:
Boyfriend shorts!
Je kunt het combineren met hoge pumps of heel stoere all-stars! Je kunt er heel veel kanten mee op! Van stoer naar sexy! Echt een leuke musthave, dit is tot nu toe mijn favoriet voor de zomer!



Number 5:
Zonnenbrillen!
Dit blijft een mega musthave voor de zomer! Je kunt beter ieder jaar een andere bril aanschaffen want het veranderd echt veel te vaak!
Steeds blijft de Ray Ban zonnenbril een heel erge must! Je kunt best de wayfarer model aanschaffen, doe eens gek en neem hem in een blitse kleur! "jaa de zomer draait om veel kleur!"
Ikzelf heb al een aantal modelletjes gezien die voor mij weer eens heel cool lijken! Zoals deze bril!




Deze bril die beyonce draagt had ik al eerder op een blog gezien! Deze bril is van het merk "Grey Ant"! Waar deze bril te koop is weet ik nog niet want het merk was me ook onbekend! De bril geeft je toch een stoere maar ook chique look!

Number 6:
Shoes 2010!!!

- Minnetonka's
- Vans sneekers
- All-stars
- Ballerina's
- High Heels!
- Sleehakken

Number 7:
Haarstijl!

Doe je haar lekker nonchalant met een hoge dot op je kop!
Lekker los is ook mooi of met een mooie haarband! Staat altijd leuk en is lekker fris voor de zomerhitte!

Number 8:
Handtassen!



Chanel Bag! Mijn droomtas! Vooral deze zomer zijn ze fantastisch! De leuke en toch natuurlijke kleuren vallen me op en ik geniet ervan! Geeen zwart of wit meer! Wie had dat gedacht!?? Oke ik heb het geld er niet voor om maar eens paar duizenden euro's neer te tellen voor deze tas die je populair en aangaapbaar maakt! Maar er zijn genoeg winkelketens die deze op een toch leuke manier proberen na te maken! Liefst neem ik er eentje met leuke bloemenprintjes of een zandkleurig tintje!




The Big bag! Dit is ook nog eens mijn favoriet! Hoe groter hoe beter! De tassen kun je op dit moment in alle winkels vinden! van de H&M tot Gucci! Het maakt je outfit altijd volledig af en het is nog handig ook want je kunt meenemen wat je zelf wilt! Zelf je eigen klapfiets die dan in je tas past! :D haha!

Maarja de rest van de zomer trends komen er snel aan!

Xoxo Birgitte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic