3.2.10

Paris Here I Come!



Oui Oui C'est Paris!
Whoehoew!
Ik ga samen met mijn best friend Elien naar Parijs!
Een dagje na mijn verjaardag vertrekken we en kunnen we het daar eens goed gaan vieren met lekkere fransmannen en heerlijke wijnen uit de franse streek!
Alleen shoppen gaan we zeker niet doen maar natuurlijk ook lekker de mooie stad bezichtigen en heerlijk glaasjes wijn drinken in het zonnetje met onze grote zonnenbril op!
HEEERLIJK! ik kijk er al naar uit! en natuurlijk is het ook leuk dat ik daar dan mijn verjaardag cadeau's kan gaan uitkiezen!
Wat heb ik er toch weer eeens heerlijk zin in!
Vorig jaar heb ik mijn verjaardag ook in Parijs gevierd samen met mijn best friend Elien maar dan hadden we gezelschap van de volledige 4 klassen die aanwezig waren! Wat natuurlijk ook super leuk is, maar nu krijg je toch je eigen vrijheid!
Op 2 april vertreknen we smorgens met de TGV en komen zondag avond terug om 5 uur! Genoeg tijd dus om eens goed los te gaan!
Oooh de Eifeltoren en de mooie gebouwen van de stad staan al in de rij om vanacht in mijn droom te voorschijn te komen!

XxBirgitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic