2.2.10

Primark, Cheap and Beautiful




Heee Lieve schatten van me!

Ik ben al dagen aan het zoeken naar de nieuwe collectie van Primark summer 2010!
Heb het eindelijk gevonden en vind het weer eens prachtig!
Ik weet niet of jullie Primark kennen? Zo nee, Primark is een super goedkope winkel die zich bezig houdt met goedkope maar toch trendy kleding! De kwaliteit is nu niet hetzelfde als dure kleding maar natuurlijk voor de prijs van de kleding ga je echt niet wakker liggen dat het na 5 keer dragen stuk is!
In Barcelona heb ik een super leuke colbertjas gekocht voor 15 euro en ook een paar leuke shirts en super veel juwelen! allemaal voor zo weinig geld, 40 euro in totaal!
Ook in Rotterdam heb ik heel wat gekocht! Blouse, ketting, 2 grote ringen, Bh, Vest en toen was ik volgens mij 30 euro kwijt! ECHT Te weinig geld!
Super leuke dingen!
Nu heb ik weer wat gevonden wat ik allemaal super leuk vind! Dus Primark Here I Come!
De zomer collectie is heel fleurig en kleurrijk! Veel streepjes en bloemetjes motieven en natuurlijk de vele boyfriend jasjes zijn er te vinden met een fleurige kleur erop! Echt super leuk! Dus als ik jullie was zou ik er maar eens snel naar toe gaan en ik zou zeggen Shop Till You Drop Ladies!
Het is de ultieme droom om je grote shopping zak die je bij de ingang vol kan laden met alleen te goedkope dingen! Het enige nadeel is dat je alles volduwt met alles wat je leuk vind en dat je uiteindelijk wel met een aardig bedrag bij de 40 kassa's komt te staan! Jaaaaa 40 kassa's! haha :D Ik zou in ieder geval niet op een weekenddag gaan want dan sta je UUUREEEN in de rij voor te passen en af te rekenen!
Maar toch meiden ga er heeen en geniet!

Xx Birgitte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic