24.2.10

Let the summer come!



Here i Come, de zomer komt er weer aan en ik heb er weer heel veel zin in. De zomercollecties van 2010 zijn fantastisch en verfrissend. Eindelijk van zwart naar geweldig veel kleur " Hoe meer hoe beter, Whoehoew!".

Mijn winter depressie is bijna voorbij en zie de zon alweer door mijn te grote zonnebril schijnen! Wat hou ik toch van de zon, en hoe warmer hoe beter want dan komt het bruinige kleurtje op mijn lichaam weer tevoorschijn!

Vanaf een 1,5 maand geleden ben ik begonnen met fitnessen en dit beviel me absoluut niet: de zwetende en stinkende mensen om je heen, de apparaten die helemaal glibberig waren van het zweet! Daarom ben ik nu maar overgestapt naar hockey, zelf trainen natuurlijk want lid worden had ik niet zoveel zin in. Nu sport ik dus 1 keer in de week samen met Carmen en probeer daarbij nog zoveel mogelijk extra te sporten. Ik smeer afvalcreme's en anti - cellulitus creme's, probeer zoveel mogelijk water te drinken en probeer ook gelijk minder te roken!

Wat een intensieve zorg om de zomer tegemoet te komen, hopelijk dat het werkt!
Waar ik ok druk mee bezig ben is het werken aan mijn blog en het zoeken naar werk.
Wat een drama die crisis en word er zelf ook een beetje gek van! Waarom bestaan intrim kantoors eigenlijk?? "Ze doen echt geen zak voor mij!"
Naja ik zal het maar weer eens hebben over het geweldige zonnige weer dat moet komen!

Mijn doel in ieder geval is voor deze zomer:

- 15 kilo afgevallen zijn
- 60 minuten aan een stuk kunnen hardlopen "nu loop ik er 20"
- lekker bruin gekleurd zijn
- back to summer blond hair!
- strak in bikini terecht komen!
- alles aankunnen waar ik van droom!
- boyfriend shorts kopen tot ik er bij neer val!

" Yes I have a lot of dreams"

1 opmerking:

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic