23.2.10

H&M For Boys!

Een aantal hadden gevraagd om ook over mannen wat op mijn blog te zetten. Dit ga ik af en toe ook eens doen zodat ik alle mannen die een beetje moeilijkheden hebben met het kiezen van kleren kan helpen. Het eerste wat ik ga vertellen is dat ik voor H&M heb gekozen omdat dit een betaalbare en leuke winkel is! De ketens zijn in alle landen of steden wel te vinden! I Love H&M!
Voor de mannen heb ik een beetje rondgekeken en heb ik alle looks die ik mooi vond appart gezet! De looks zijn vooral comfortabel en stoer! Ook een aantal looks zijn netjes maar dan ook weer leuk gecombineerd met een mooie jeans of broek!
Op de website kun je kijken wat voor jou zelf bestemd is, H&M houdt zich wel bezig met de mode van dit moment en daar zul je altijd wel iets leuk vinden!
De kleuren op dit moment zijn vooral beige, wit, groen, paars en zwart. Probeer eens gek te doen en ga voor een totaal andere kleur die je nooit zou hebben gedragen!








Musthaves zomer 2010 voor mannen op een rijtje!

- mooie jeans (donker en licht)
- blouse
- stoere vest
- leuke bedrukt tshirt in een felle kleur
- pilotenbril of wayfarer van rayban
- teenslippers
- gympen
- mooie zwemshort (met streepjes is een must!)
- leuke sjaal of strooien hoed (voor de jongens die daar voor open staan)
- stoere leren band aan je pols of leuk horloge!

Hopelijk hebben jullie hier iets aan, ik probeer zo veel mogelijk jullie op de hoogte te houden!

x B

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for visiting my blog and the awesome comment you gave! I hope you will visit my blog more!


Love B.

Image and video hosting by TinyPic